Етикети

, , , , , , ,

Точно преди месец започна февруарското ми предизвикателство – да играя по възможно най-много $1.50 SitNGo на ден в продължение на поне 19 работни дни през февруари и всеки ден да поствам тук резултати и размисли. Накрая на този месец щеше да се реши дали проектът ми да изкарвам прехраната си от покер има бъдеще или ще приключи рано-рано.

Февруари обаче надмина всичките ми очаквания и, поне засега, мечтата все още е жива и продължаваме напред, на ниво $3.50. Ето малко цифри от изминалия месец:

  • 20 работни дни (19 пълни + 1 неделя за MTT)
  • 295 изиграни турнира
  • 26 спечелени турнира
  • 40% ROI
  • 440 спечелени VPP
  • 9:1 съотношение краен към начален банкрол
  • 15 блог поста

Цифрите, разбира се, не могат да разкажат възходите и паденията (за щастие, доста по-малко, отколкото се страхувах), но именно за тази цел са гореспоменатите 15 поста в този блог. Воденето му определено беше една от най-добрите хрумвали ми идеи. Макар че знам, че никой не го чете (защото общо около двама души знаят за него), писането на постовете ми помага да избистрям за себе си тенденции и анализи, позитиви и грешки. Не успях на 100% да спазя предизвикателството да пиша всеки ден, но 75% е много добре 🙂

Февруари вече е зад гърба ми, една добра основа, на която да продължа изграждането на покер „кариерата“ си – нека сега се съсредоточим върху това какво предстои.

Предстои март – малко по-дълъг месец, да се надяваме много по-топъл, през който отново очаквам 19 пълни работни дни. Нямам планирани никакви ваканции, така че единственото забавяне може да дойде от болести. Планирам да се запася с витамини в борбата против пролетната умора и да установя хубав непрекъснат ритъм, какъвто малко ми липсваше в псоледната седмица на февруари.

Предизвикателството за този месец е да достигна до статус Silver Star – тоест в рамките на месеца да натрупам поне 750 VPP. Не би трябвало да е сериозен проблем, стига да изиграя 19 дни от по две работни сесии средно по 9 турнира всяка. Дори да съм малко назад към края на месеца, мога да включа на малко по-високи обороти и да наваксам 🙂

Silver star не е кой знае какво, но дава 1.5x FPP и все пак идва с някакви благинки, които компенсират за липсата на рейкбек с Покерстарс. По-важното е, че ще ми даде ясна и достижима цел и мотивация да подобрявам издръжливостта си на масите и уменията си за мултитейбълване. За съжаление все още не усещам у себе си 100%-ва възможност за концентрирана и безгрешна игра дори на четири маси, така че перманентното преминаване на пет маси остава на заден план или като вариант при изоставане от целите.

За щастие в последната седмица успях да придобия доста добра представа за нивото на $3.50, както и за това кои съперници са удобни, по кое време е най-доходоносно да се играе и какво ме тилтва. Надявам се, че тази информация ще ме поведе само нагоре в оставащите 31 дни.

Освен стандартните SitNGo, в първите дни на месеца ще продължа с жалките си усилия в WBCOOP, а между 15-25 март може да се включа в току-що обявените Micro Millions. Засега поне обаче клоня по-скоро към въздържане от смесване на SitNGo с MTT, тъй като ме разконцентрира и поизнервя.

Тук може би е моментът да се „похваля“, че успях да минкешна едно от WCOOP събитията – Fixed Limit Holdem. За първи път играх този вариант на играта, както и, подозирам, повечето ми съперници, които изпитваха огромни затруднения с фолдването. В крайна сметка след тежък bad beat с КК с/у 56 отпаднах на безславното 87-о място, но то ми беше достатъчно за билет за $5.50 за предстоящия през май SCOOP + място в мейн ивента на WBCOOP в неделя, където първото място ще носи награда от около $900 😀 Остават ми и още 4 турнира от този шампионат, в които се надявам да спечеля още някой и друг SCOOP билет.

И така, март се е ширнал напред и обещава да е вълнуващ. За последно – ето я и пълната картинка от февруари:

Не е зле.